اغاني عالمية Things To Know Before You Buy

Wiki Article

Your browser isn’t supported anymore. Update it to find the greatest YouTube experience and our newest attributes. Learn more

Your browser isn’t supported any longer. Update it to find the best YouTube knowledge and our newest features. Learn more

 مشاهدة  كوكتيل مهرجانات مهرجانات هتكسر مصر اجمل اغاني شعبي مهرجانات شعبيه جديدة

الصور الحلوة رزق، وبتيجي للي دايما عيونهم بتدور ع الجمال ..

Your browser isn’t supported any more. Update it to have the greatest YouTube encounter and our hottest attributes. Find out more

Spotify is unavailable on this browser. For the top listening working experience update your browser or obtain the Spotify app.

أزيلت الأغنية من ترتيبها على لوائح بيلبورد لأغاني الكانتري لكن بعد مشاركة بيلي سايرس أصبحت الأولى على كل الأنواع، وبالنسبة للفيديو فقد حقق أكثر من خمسين مليون مشاهدة خلال خمسة أيام من عرضه وهو أمر طبيعي نظراً للإنتاج الضخم وظهور العديد من النجوم فيه، وعلى ما يبدو أن الفنان يعي مقدار ضخامة الفيديو حتى عنونه “الفيلم الرسمي” للأغنية بدلاً من الفيديو الرسمي.

حقق ألبوم بيلي آيليش الأخير نجاحاً رهيباً لم يتوقعه أحد بالنظر لسنها الصغير، إلا أنّ الفنانة قد تمكنت من تقديم نوع مختلف من الغناء فحتى لو لم تكن من محبيها أو كنت تكره شخصيتها فيجب أن تستمع لما تقدمه للساحة الفنية فهو مختلف فعلاً.

Looks like you happen to be here working with new Reddit on an aged browser. The location might not perform thoroughly if you do not update your browser ! If you do not update your browser, we suggest you take a look at previous reddit .

"صندوق العيلة" مبادرة جديدة من "لافاش كي ري" عشان تسلينا واحنا في البيت

تحميل استوائية حماسية رقص ساكسفون صيف فلوق مغامرات هاوس

On the lookout for some thing to help kick get started your following challenge? Envato Industry has a range of things available to help you get you started off.

ليه الإمارات والمغرب بقوا اختيار مخرجين هوليوود الأول بدل مصر

بعد انقطاع دام أكثر من ست سنوات عاد الثُلاثي الشهير لتقديم عمل مشترك ما ساهم بوصول الأغنية إلى المركز الأول على بيلبورد، أغنية نابضة بالحياة ستضعها على التكرار بمجرد أن تسمعها للمرة الأولى لاسيما وأن إيقاعها والأصوات الموسيقية فيها هادئة بشكل يُبرز صوت الأخوة ويجعله أكثر وضوحاً وقوة.

Report this wiki page